Ga naar de inhoud

Transip: een HEL qua service

versioZo’n tweetal jaren geleden trokken we met een deel van onze .be domeinnamen naar Transip. Hun prijzen waren sterk, en de reputatie van hun supportafdeling was zeer goed. Een hele hoop registraties en verhuizingen laten is het serviceniveau van Transip steeds verder weggeglipt, tot het punt dat we momenteel liever €25 per jaar per domeinnaam gaan betalen dan te moeten handelen met de incompetentie van hun supportafdeling.

De druppel die de emmer deed overlopen deed zich drie weken geleden voor. Hun webpaneel kon geen lijst weergeven van domeinnamen die in 2013 gingen vervallen – en dus vroeg ik deze lijst op bij hun klantendienst. Twee dagen later kreeg ik te horen dat die eraan kwam. Vijftien mails en drie weken later heb ik deze lijst nog steeds niet mogen ontvangen. Voor een professionele klant met minder dan 1000 domeinnamen kan dit toch niet langer dan 20 minuten, laat staan 20 dagen duren?

Frustratie alom. Als ik domainers één tip kan geven: BLIJF WEG BIJ TRANSIP, er zijn betere én goedkope oplossingen!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *